2010-03-10

聽車廂內的對話

...
A:
帶左隻龜去睇獸醫, 打左兩針
A:
勁得人驚...買返oo個陣得個五蚊咁大, 移家成隻手板
A:
之後去睇蟒蛇
B:
唔係受保護咩
A:
有得賣
B:
幾錢
A:
最低消費六千, 仲要係d紋唔靚
A:
od要成萬
B:
六千有幾長
A:
都有成尺
B:
咁就養係個缸度lo wor
A:
ar
B:
到時我真係要去你度見識下
A:
咁我就問佢la, 喂乜俾佢食
A:
條友就話俾d肉就得
A:
但硬係覺得有d好重要ge野佢無講, 咁我就話問住先la
A:
返到去就醒起la, 條蛇幾長命. 一查個維基網, 平均四十年ar. 我死都未輪到佢死頂佢個肺.
B:
遲早唔知去邊度放生la
A:
其他都話好d. 貓七年狗十年. 倉鼠仲好, 兩年半搞掂. 我個仔養od甲蟲仲威, 一年唔夠.
B:
係醚有紅色有花紋od
A:

B:
咁魚呢
A:
魚就仲簡單耐唔耐就死. 上年成年都死左成廿""
...

二人下車

No comments: