2011-11-08

區議會選舉嫌民狗輸得唔夠甘泄憤區

選舉只不過過咗一場
民主黨已經累積48席

民主黨係立法會取得 31 席
就可以打破民建聯保持既13席記錄
即係話民主黨仲有 29 席可以失分走盞
只要我地張文 卿姐 鬥心同熱誠返左黎
根本可以不失一席 執政卓卓有餘
失左 10 席又有咩所謂?
你問下自己 有邊個執政黨係一席都無失過?
最緊要可以雙殺碌撚

民建聯 十三席控制議會
即係最多贏三十一席 仍有七席失分
自由黨  三個行政會議成員
我地今屆仲有大把時間去入行會
根本就唔需要靠做奸商完成
人力  不說也罷
根本就無咩記錄可談 只不過J圖作武器
收買毒撚先可以拎得嗰一席
論主席我地可夋二比黃毓民更穩定 更年輕 扯貓尾技巧更趨成熟

見到你地係咁抽民主黨水
我真係越諗越撚灰
根本唔知自己做乜要投一個黨10幾年而換得俾人嘲笑既地步
知唔知咩叫尊重、respect?
好撚煩囉成日搬D歷史出o黎話點話點
我心諗一句, 你講既我全部知, 甚至乎你唔知既我都知
第一唔使你教我
第二唔使你分析我聽
第三我無屌長毛先
一失議席出面最少半版post 係抽水
好難忍到一個都唔reply
或者轉去其他forum 係唯一解決方法

猁申:獌

No comments: